sâmbătă, 18 mai 2013

Ganduri la final de drum!

       Finalul liceului  reprezinta pentru mine o incarcatura imensa de emotii,de amintiri,dar si o experienta de neuitat.
       Ipostaza in care ma aflu  acum,toate momentele pe care le-am traversat in toti acesti ani,ma fac sa am un sentiment de bucurie,de implinire.
       Totusi este normal sa am si mici regrete.
       Am ramas certat cu anumite persoane,unii m-au suparat,pe altii care poate nu meritau i-am suparat,dar sper ca odata cu trecerea timpului toate neintelegerile dintre noi sa dispara.
       Mai este putin,extrem de putin si se termina o perioada foarte importanta a formarii mele ca om.
       Toate grijile si problemele care odata ma macinau,acum sunt asa de usor de ignorat,iar eu ma simt bine stiind ca in sfarsit m-am maturizat.
       Tin sa le multumesc tuturor celor care m-au inteles,colegilor mai mari care au evitat sa ma bata atunci cand eram ignorant si mai ales profesorilor care au evitat sa ma puna in ipostaze rusinoase cand faceam atatea greseli.
       Nu este un moment usor al vietii mele,dar nici unul foarte complicat.Este mai degraba o balanta ce penduleaza constant intre maturitate si imaturitate si tine doar de mine sa o inclin in partea corecta.
       Sper doar sa dau dovada de maturitate si sa fiu cat mai responsabil in legatura cu deciziile ce tin de viitorul meu.

Niciun comentariu: